Srp53 yok maalesef sonuç gözükmüyor sadececiktigi gözüküyor detayına girilmiyor sonucu gidip doktorumdan aldım. Hastaneden hastaneye de çıkma süresi de farkediyor maalesef kiminin 2 ayda kiminin 3 ayda çıkıyor o yüzden normal canım ciktiginda muhakkak mesaj gelir gelmese de e nabizda görünür yine. Çıktığında bu şekilde görünüyor canım e nabizda
