Mer3459 metemom_ benimki ayda bir çağırıyordu 33 te gittim 36 haftada gel dedi bundan sonra hafta bir dedi
Dbdmr Rabiul bende gebelik şekeri var canım her gittiğimde yüreğim ağzımda gidiyorum ay senle arkadaş olduk artık haftalarımız aynı🥰🥰🥰
hellomama metemom_ doktorlar genelde 30 ya da 32 den sonra 2 haftada bir çağırıyor ben sorun olmadıkça kafama göre gidiyorum 💖