Anneolmakistiyorum1 benim adetlerim duzensiZ normalde olurum diye düşündüm yapmadım 8 gün de olabilir tam hatırlamıyorum yaptım ve kaset testte varla yok arası bi çizgi çıktı ertesi gün de bu attığım testi yaptım bunlar geçen hafta oldu bugün de kan vermeye gittim bakalım inşallah hayirla sağlıkla nasip olur öncesinde bir dusugum var o yüzden endişe ediyorum Rabbım isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻