Essidiey ben de evdeyim ama okulların kapanmasını bi yandan dört gözle bekliyorum.
Eşim öğretmen, oğlum da 4.sınıfa gidiyor. İkisine de beslenme koyuyorum 😅 oğluma 2 öğün, 2 suluk, eşime de öğle yemeği + termosta kahvesi + kahvenin yanına kek/kurabiye/çikolata gibi bir şeyi + meyvesi.
Sabah kalkıp kahvaltı hazırla, beslenmelerini hazırla vs derken savaştan çıkmış gibi oluyorum. Şu an eşim gideli 1,5 saat, oğlum gideli 1 saat 15 dk oldu ama ben kendime gelip koltuktan kalkamadım😬
Okul kapanıp evde olduklarında da kafam gürültülerini götürmüyor. İki arada bi deredeyim 😅