Essidiey inan ki öyle valla delirtiyo beni ben de diyorum vallahi ben erkek olsam sen kadin olsan seni dayak manyagı yapardim bazen cok ağır konusuyorum bakiyorum obur gun yine ayni 🤣🤣 he bi de surekli gider geliriz ona rağmen annemlere gidiyodum sehir dışında kaynanamlarin yaninda beni goruntulu ariyo istemiyorum dedim eve gidince ara konusalim onlarin yaninda ne diye görüntülü ariyosun neymis torunlarini gorsunler ben kendi aileme toplasan 2 3 kez görüntülü gostermisimdir çocuğu oraya gidince hemen ariyolar sinir oluyorum sinir ama en son büyük bi olay yasadik ondan sonra artik eskisi gibi gidip gelmiyoruz canım ne zaman isterse onceden her gun gelin diyolardi gitmesek tavir yapiyodular simdi onu diyemiyolar oh dunya varmis diyorum😂😂