Gmzgm
Aynen aynen 😂😂 benim ki bi de sarılır şapur şupur öper 😂 ben eşime de söyledim ama bana samimiyetsiz geliyo aşkım elimde değil dedim, daha tanımadan etmeden bu kadar samimi olması, çok seviyorum demesi filan bence mümkün değil dedim. Eşim de güldü, annem abartmayı sever dedi 😂 4 yıllık evliyiz artık tanıyo kaynanam ve beni sevmediğini eşim de ben de gayet iyi biliyoruz yani ama hala sarılır öper kızım çok seviyorum der. Eşimle birbirimize bakar bıyık altından güleriz 😂😂😂