Kullaniciadi123 vlla adacayi, hurmalari suya koydum ictim yiemedim diye, pilates topum var zip zip üstündeym yürüyüs az yapiyorum, tarcinli khve yogurt hersey deniyorumda yok yni hic bir belirti yok sadece karnim tas gibi sürekli kasim kasim kasiliyor ama nst gidince hic bisey yok htta 17lere iniyor -.- bu gece saliya baglayan gitcez bklim doguma :) ama
Yine gol degl ne agrim var ne sancim uykumda kacti simdi …