Son 13 güüün. Geçenlerde sancım oluştu 1cm açıklık vardı. 2 gün önce sümüksü şefaf bişe geldi. Onun dışında tık yoook . 2. Gebeliğim bu ilki normaldi bunh normal istiyoruö Allah izin verirse.Doğuö stresi yaşamıyorum değilim. sizlerde durum nasıl kızlar