5 yıllık evliyim, zaten pkos oldugumu biliyordum esimde de ileri hizda dusukluk varmis cok onemsemedi zaten ilk zamanlar gurur meselesi yaptı. Benden sonra evlenen tum arkadaslarımın cocukları oldu ben de cok laflar yedim ozenir rahatsiz olurum diye arkadasm cocugunun dogum gunune cagirmadı neymis herkesin cocugu varmis zaten biz gelmek istemezmişiz. Yumurta takibiyle gebe kalamadım 3 aşılama oldum 2.sinde tuttu ama kalbi durdu kürtaj oldum tup bebekle hamileyim simdi… riskli gebelik geciriyorum. Ne esim ne ailem destek deil. Zaten tup bebek yaptirmayayım diye yapmadkları demedikleri kalmadı. Esimi doldurdular bosanma asamasına geldik. Hayat cok zor. Kadin dogumla ilgili her ameliyatıma aglayarak girdim histereskopiler myom ameliyatları ilaclı rahim filmi yumurta toplama işlemi.. hele yumurta toplamadan sonra ohss oldum ölüyorum sandım yinr de isime gittim yemegimi yaptim. Simdi de kendim cabaliyorum hep, zaten calisiyorum esim hic yardmci olmaz oyun bağımlısı 1 bardagini bile kaldirmaz (ki o butun gun oturuyo ben ayaktayim)..kullandıgım ilacları bile bilmez ki her gun 4 ignem var… Herkesi Allaha havale ettim. Ben evladımın kokusunu içime çekeceğim günü bekliyorum… inşallah sen de bir an once gebe kalırsın sana dua edicem