Rabia_46 sizi biraz da olsa rahatlatır mı bilmem ama 8 yıllık evliliğimizde iki kez çatlatma iğnesi iki kez aşılama yapılıp sürekli olumsuz haber almışlığımız var :( en son eylülde tüp bebek için deneme yapacaktık sezonluk çalışıyoruz yaz tatili girdi araya kendimi iyice işe güce verdim kafamda Eylül olsun da tüp bebek bu kez olacak diye düşünüyordum o yüzden bi süreliğine kafama takmayı bırakmıştım nasılsa tüp bebek deneyeceğiz diye. Ve ağustosun sonunda hamile olduğumu öğrendim asla tedavisiz hamile kalamam diye düşünüyorken kendiliğinden oluverdi şaştık kaldık şimdi de bebeğimi emziriyorum demem o ki ne umudunuzu kaybedin ne de olmuyor diye kendinizi harap edin Rabbim öyle bi sevindiriyor ki şaşırıyorsunuz, Allahım sizin de kucağınızı boş bırakmasın 🙏🏻