Deletedmon_98 Kızlar selam bugün 5+1im normalde ama kese alttanda sütyende gözükmedi 😔 betam >1309du , Kan vermeye devam edeceğiz dedi doktor
Yasmin444 Deletedmon_98 ben 5+3 de keseyı gördüm korkma canım 6+3 de kalp atışı için gittim kesem az bırsey büyümüştü suan sekız haftalığım saha doktora gıtmedım bakalım hayırlısı neyse o oldun
miniminibebek Deletedmon_98 benımde 5+2 de göremedi korkuttu beni dış gebelik vs diye kanda verdim tekrar sonraki hafta gittim keseyi gördü bebeği görmedi 7+0 da bebeği de kalp atışını da duyduk haftalar insana eziyet gibi geliyor ama içini ferah tut bi hafta sonra kontrolde gayet rahat görünür 😊🤲
Deletedmon_98 numix canım bugün dayanamadım şimdi 2579 çıktı nasıl sence iki gün önce >1309 çıkmıştı ama yanında büyüktür işareti olduğu üçin netlik yoktu malesef değerin
Tbytkn Benim de 6 haftalıktı geçen pazartesi ultrason da kese gözüktü bebek yoktu 7. Haftada gel dedi yarın gidicem korkma olabilir gecikme
Rukiyeates63 Hic korkamayin benimki. Hiç betam 20binlerin üstündeydi yine bebek oluşmadi kürtaj oldum allh nasip ederse olur zaten şimdi hamileyimm 6 aylik sizinkide geç dolenme olmuştur
Yasmin444 Rukiyeates63 düşüğünüzde ne gibi ağrılarınız vardı benim sol tarafımda hep ağrı var kasıklarımda batma gıbı normal mı ya kanama olmadan düşük olur mu
Yasmin444 Deletedmon_98 olabılır erkendır geç döllenmede olabılır canım içini ferah tut benimde korkularım var bakalım ınsallah kalp atışını duyarım sende görürsün saglıcakla kucağına alırsın inşallah❤️
Rukiyeates63 Benim tam 9 düsugum var Allah’tan umut kesilmez sonra allh bana iki kız nasip eti simde 3 kizm geliyor Allah nasip ederse
Deletedmon_98 Rukiyeates63 canım benim çok sevindim Rabbim sağ Salim kavuştursun inşallah göz aydınlığı evlatların olsun 🩷🩷 dua et Banada olur mu