Bizimde ağustos ortası gibi görünüyor sezeryan olacağım. Beşik bebek arabası anakucağı biraz kıyafet almıştım. Küvet setimi almalıyım şu pratik duşa kabin inde yıkamalık şeydenmi bilemedim. Şampuan hangi marka tercih ettiniz kızlar ve hangi marka bez ıslak mendil.? Birde kaç aylık zıbın tulum filan hastane çıkısı seti kaç adet aldınız. Kaç adet filan aslında 3. Çocuğum ama ilk gibi 🌸 Herkes miniklerine sağlıkla kavuşsun inşallah