Eftalya54 ben bol bol çıtçıtlı body yandan açılan bodyler almışım uzun kollu yarım kollu ikisinden de onları saymadım bol bol aldığımız için patikli tulum önü çıtçıtlı tulumlar daha iyi fermuarlı olanlardan hiç almadım hepsi çıtçıtlı biraz da tulum aldım uzun kollu şapka eldiven çorap hastane çıkışı emzik patik ıslak mendil iç zıbın göbek bağı için hemşireler onu istiyormuş ondan sonra ağız mendili aldım biraz daha alırım önlük dışarda giydirmek için peluş tulum patikli pijama patiksiz de bi kaç tane alırım hep kıyafet almışım en çokta zıbın tulum ve hastane kontrolleri için dışarda giydirmek için ayrıca takımlar aldım Ankara’da yaşıyorum çok soğuk bi yer yıkanan elbiseler kolay kolay kurumuyor kıyafetler ıslak nemli kalıyor kışın içerde kullanmadığım bi oda var orda asıp kurutturum diye bol bol kıyafet aldım aklım hala almadıklarımda büyük eşyalarda kaldı kendim için bişey almadım banyo malzemeleri bakım ürünleri kaldı bebek için odası beşiği bunlar kalmış