Merhabalar herkese ben buralara pek yazı yazmayı sevmem ama okuyanlarında kendini çok motive hissettiğini kendimdende bildiğim için doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin 🌸 benim ikinci gebeliğim ve ilki suni sancıyla normal olmuştu ikinci gebeliğim de 39-6da gündüz 12de hafif hafif ağrılarım başladı ama çok şiddetli değildi dinlendim bolbol akşam 6gibi biraz ağırlaştım eşim çağırdım işteydi geldik hastaneye gittik nst bağlandık sancı var ama açılma yok saat 11-12ye kadar ağrılarım var ama ilerlemiyor açılma yok. Ama bu çektiğim ağrılar dayanılmayacak gibideğildi ben biraz pimpiriklendim hemen gittim hasaneye 🙈 Neyse doktor ağrıların sıklaşınca suyun kanaman bebeğin haraketini hissetmezsen direk gel dedi zaten ikinci doğumun sancısını bilirsin tmm dedim eve geldik ben bi güzel uyumuşum sabah 6ya kadar sabah 6buçukda tam suyumun gelmesiyle uykudan uyandım hemen doğruldum baktım boşalıyor bacaklarıma kadar wc gittim çıktım üstümü değiştin gelmeye devam eşimi kaldırdım hemen çıktık yola. Yoldan biraz biraz başladı ağrılarım. Açılma baktılar 4cm nst bağlandık sancılar düzenli ama doğumhnede yeryoktu hemen çıkmadım. İyikide çıkmamışım nstde odasında biraz daha kendimi motive ettim rahtlattım nefes alışverişleriyle. Sonra saat8buçukta doğumhaneye girdim tekrar muayne oldum açılma6olmuş hemen evrakları imzaladım o halimle adımı bile düzgün yazamadım 😂 sonra odama geçtim hemen soyunup yatağa çıktım. Sancılar düzenli geliyor ben nefes alışverişlerimle kontrol etmeye çalışıyorum. En sonunda sancılar yükseldi ebem sağolsun çok masaj yaptı benimle ilgilendi ve sancılar geldikçe ıkınmaya başladım. Dört beş ıkınma sonunda kızım yanımdaydı. Saat10:12de dünyaya gözlerini açtı çok şükür sağlıkla kavuştum ufakda olsa dikişim oldu ama olsun kızım iyi ben iyi🙈💕Rabbim herkesin bebeğini bağışlasın 🌸