Cosimaniehaus iremree geçmiş olsun. İlk 3 ay ben hep yattım işten gelince bir şey olur korkusuyla. Kendinizi hiç yormayın sağlıkla alın kucağınıza 🙏🏻
Ruhsar35 iremree lekelenmen yoksa rahim büyümesinden kaynaklo bi ağrı olabilir canım amastersen aklın kalmasın bi doktora git
iremree Ruhsar35 mesaj attım progestan ı 3 e çıktı endol diye başka fitil daha yazdı perşembe gel dedi yoksa ben bugün giderdim 🥹
Ruhsar35 iremree lekelenmen olmadığı için öyle demiitir kuzum srn fitillerine devam et hiç korkma normal o haftalarda sancı yat uzan bol bol su iç