MomBse
[bilinmeyen] ah canım yaa bende ilk başlarda çok takıyordum ama suan İnan umursamıyorum çünkü zaten bebek doğduğu andan itibaren o kilolar gidecek etrafımdakiler benden çok takıyor zaten 36. haftadayım ve en son iki hafta evvel tartılmıştım 27 kilo aldım bu dönemde heralde 30u geçerek bitiricem normalde zayıf bi insandım 50 idim hamile kaldığımda sürekli açım hele son haftalarda artık yemek yemekten yoruluyorum elim ayağım titriyor bayılacakmısım gibi hissediyorum yemeyince özellikle bacaklarım kocaman oldu popom aşırı büyüdü öyle cirkin bi görüntüm var ki😕 34 beden bacaklar 44 beden oldu özellikle bacaklarım ve karnımın yanları aşırı çatlak ama napim bebeğim iyi olsun sağlıklı olsun bu bana yeter bi mucize taşıyoruz ve hamilelik en zor dönem bi kadının hayatında o yüzden takıntı yaptıkça psikolojik olarak daga fazla etkileniyorsun bazen bende aynanın karşısına geçip ne kadar cirkin oldum diye kendimle konuşuyorum ama boşver mucizemize değer🤗
Gamzeciks
[bilinmeyen] aman aldiysanda aldin canm. Can tasiyorsun. Abuk subuk hamur isi fln cok yemedigin surece. Biraz dikkat edersen bundan sonra bisey olmaz ya. Dogumdan sonra verirsin. Yuruyuse cikarsin bol bol. Ben hic sknti etmiyorum suan.
YsmnYsn
[bilinmeyen] ben bi beslenme uzmanıyla görüşüyorum çok memnunum. Hem sağlıklı besleniyorum hem bebek kilo alıyo ben almıyorum. 22 haftalığım 3 kilo aldım toplamda. Size de tavsiye ederim
matisse
İlk zamanlar gaz fazla oluyor o da kilo olarak yansiyodur tartiya. Sıkma canini 1 aya karnin hafif iner kilon da normale doner :) benim de oyleydi..
Ozgecan
[bilinmeyen] ilk zamanlar ben de tuvalete çıkamıyordum.Herhalde 40 kilo olurum doguma kadar diyordum.Suan 17+3 um hala kilo almadım.Kabızlık sorununuzu çözmeye çalışın.Bol sebze meyve yiyin ve suya abanın.
Anacsevgidolumelek
[bilinmeyen] bende ayniyim canim yaa 9+5im bir gaz var bir şişkinlik var anneme gosteriyorum gobegimi senin daha once de boyleydi diyor daha cok strese sokuyorlar beni :) bende zayif degildim ama bu kadar da siskinlik yoktu 🙄 artik sipaciklar icin dayanacaz yapcek bir sey yok dusunsene 3.ayimiz olacak nerdeyse hastalanmiyoruz normal degil mi bu kadar siskinlik vr rahatsizlik hissetmemiz :)
YsmnYsn
[bilinmeyen] benm ne kabızlığım kaldı ne şişkinliğim zaten şikayetleriniz doğrultusunda program yazıyor
MomBse
[bilinmeyen] kız canım