Esule bütün değerlerim yerle bir olmuş bazıları fırlamış tansiyonum fırlamış hiç önemsemediler doğumdan sonra da sağlıklı kalmamızı bekliyorlar sonra ben psikolojik olarak berbat bir haldeyim gelen parmak soktu giden aynı şekilde bağırma çağırma cabası Allah bildiği gibi yapsın keyfimden yapmadım ben onların hiçbirisini hakkımı helal etmiyorum ama her gün ağlıyorum ben travma kaldı bende annem ablam yanımdaydı bir kaç gün sımdi gidecekler ben yine o psikolojıye gireceğim biliyorum insanlar yüzünden bu kadar kötü etkılendim ben