AAaaEE Allah yardımcın olsun canım kaç haftalıktın benimde 41 +0 şuan aynı seningibi bugün yatışım yapılıcaktı kabul etmedim sancı yok açılma ilk dopumdan kalan 2cm var sadece suni ile deneriz olmazsa sezaryan diyo doktor doktorlara herşey kolay ilk oğlum 41+3 de kendi aancımşa olmuştu inş buda kolayca olur Rabbim kolaylık versin sizede 🥰🥰