Hemen içip uyumalıyım diye bir kaide yok ama aç karnına olmak hapın etkisini daha iyi göstermesine sebep oluyormuş. Ben çok aç duramıyorum ama yemeği akşam 7 8 gibi yiyip ilacı 11 gibi içiyorum. Bazen ilacı aldıktan sonra kustuğum günler oldu acaba hapta çıkmış mıdır diye düşünüyordum ama hap etkisini ertesi gün yine gösteriyordu. Öyle olursa bence sakın tekrar hap atma.