Lykiav çok geçmiş olsun bende çok bulantı yaşıyordum. Gece uyumadan 2 içince çok sersemliyorum diye 1 tane atıyordum ama 7. Haftada sürekli kusmaya başladım ve acillik oldum 2 serum taktılar. Acildeki kadın doğum doktoru 1 tane bir işe yaramaz biz gebelere 5 doza kadar izin veriyoruz gece uyumadan 2 tane at, sabah olursa da 1 tane, öğlen 2 tane atabilirsin demişti. 12. haftadayım şimdi geceleri yatmadan 2 tane atıyorum eskiye göre daha az sersemlik yapıyor sanırım alıştım. Bu arada kan değerlerine de baktır bende b12 eksikliği çıktı ve kum döküyormuşum birde. Kum dökmekte bulantı yapıyormuş