Esin_10 niyetimkalpkirmamak çağan i ben de istiyorum ama eşim pek ılımlı değil 😟umarım ikna ederim onda
niyetimkalpkirmamak Esin_10 bnm bebenin adını kocam istiyor diye istiyorum. Onuda kırasım gelmedi. Yoksa görkem övünç istiyordum
Esin_10 niyetimkalpkirmamak sizin beğendiklerinizde guzelmis kızımda hiç bu kadar zorlanmamiştim😟inş eşimle ortak bir isim buluruz