Ozgednc Esin_10 Yeğenimin ismi ablam Çağrı diye bir film vardı İslamiyetle ilgili ordan esinlenip koymuştu çok efendi ve akıllı bir çocuk :)
Gizem9688 Esin_10 benim eşim de karan ve gökay istedi. Ben en basindan beri yalın istiyorum. Cocugum isimsiz. Isim koyanlara imrenir oldum 😂
Ygmr01 Esin_10 her seferinde kısmetse olurdaki çağrı aklıma geliyor benim🤢 ama ondan önce gayet güzel geliyordu çağrı ismi
Esin_10 Feras23 evet ya bu isim de bile çok kararsızım çağan daha sıcak geliyor bana ya da gökay ama eşimle bir türlü anlaşamıyorum kızımın adı Feray umarım içime sinen ona uygun birşey bulurum umarım siz de bulursunuz