Benimde basima geldi 8-9 uncu haftaya kadar bebek olusmadi bos gebelik oldugu kanitlandi ve kurtaj oldum . Saglikli bir gebelikte gec dollenme degilse 6.haftada kalbi duyuluyor bu gebeligimde duydum . Sadece kese büyüyorsa bos gebelik olma olasiligi var