Merhaba 23 Nisanda kan testi verdim. Kanda gebelik yoktu. Sonrasında reglim gecikince 10 gün kendi doktoruma gittim 6mayısda ultrasonla baktı gebelik yok dedi ve kan verdim. Üzülmüş bir şekilde evde biranda sonuçlarıma baktım beta hcg 576.5 çıktı 2 gün sonra tekrar kan verdim 1319 olmuştu ve kesede gözüktü 8mayıs da. Regli tarihimden bağımsız olduğunu söyledi. Ve 8 mayısda 4 4 buçuk haftalık dedi. Bugün kalp atışı için gittik ve hüsrana uğradık kese var bebek yok Altan baktı yok alınması gerekiyor dedi başka doktora gitcem hafta içi kafam çok karışık böyle bir şey yaşayan var mı