Yusbus Ebruyi gününden bir gün önce öğrenmiştim günümde bekledim ertesi gün gittim kan verdim tekrardan ama dediğim gibi benim öyle oldu diye sizinde öyledir diye birşey yok muhakkak git kan ver iki katı yükselme olması lazım yani 70lere yükselirse ilerleme var demektir
Ebruyi 6hilal_akin1 biz onu sorduk dediki bulunduğunuz bölge cok yogunmuş ve bunnedenle gec cıkıyormus
6hilal_akin1 Ebruyi Allah Allah değişikmiş sen dediğim gibi barkod iste kan verdikten sonra oradan bakarsın
yeni-annelik Ebruyi ben regl günümde kan vermiştim 483 çıkmıştı sizin biraz düşük çıkmış ama geç döllenmede olabilir iki günde bir kan verin bence
yeni-annelik Ebruyi o zaman normal herhalde gecikmede bile böyle çıktıysa herkesin yapısı farklı tabi hakkınızda hayırlısı olsun
Ebruyi Meltemm21 herkeste farklı cıkıyor sanırım yarın 17 de randevum var doktora gidecegım ınsallah guzel sonuc gelır
Seyma-10 5,56 ile öğrendim 😂 normal canım illa aşırı yüksek olmasına gerek yok yenidir daha hayırlı olsun