Ebruyi gebelik var canım ama iki günde bir git kan ver iki katı yükselme olursa sağlıklı gebeliktir yükselme olmazsa kimyasal gebelik oluyor ben iki kere yaşadım bu durumu benimde ilk 32 çıktı sonra 54 oldu sonra 72 oldu en son yine gittim vermeye 8e düşmüş birden sonra ağır bir kanamayla düşük yaptım sonra sıfırlandı zaten doktor ilk gördüğünde kimyasal bu derse hemen moralini bozma çünkü bu şekilde olup sağlıklı gebeliği olanlar da var benim bi arkadaşımında böyleydi kimyasal bu yükselmez dediler düşük yapcan gel biz düşürelim acı çekme dediler düşürdüler ama keşke yapmasaydılar belkide sağlıklıydı yani bilemeyiz ki