Tumayy İnternetten Ege üniversitesi mesai dışı randevu diye aratın numaraları çıkıyor sekreterlerin. Ferruh bey normalde tüp bebek doktoru ama normallere de bakıyor. 0 (232) 390 36 28 Bu ferruh beyin sekreterinin numarası
Mommmmy nilay0924 doktorunuz telefon numarasını paylaşıyor mu? İstediğiniz zaman ulaşabiliyor musunuz?
nilay0924 Mommmmy Evet paylaşıyor. Şu ana kadar çok ulaşma ihtiyacı hissetmedim. Doğrudan aramaktansa yazmalarını rica ediyor hastalarından. Ne zaman yazsam 1 saat içinde dönüş yaptı. 1 kere aramak zorunda kaldım ona da kısa süre içinde geri döndü.
Caglab Mommmmy Paylaşmadı numara. Ama hep bir şey olduğunda ara der. Hiç ihtiyacım olmadı şu ana kadar. Sormak lazım
Cicianne55 Mommmmy Gökalp Bey kendisi iletişime geçiyor. Beni aramıştı mesela. Nst sonucunu odama bırak ben sana dönüş yaparım diye, öğlen arasından sonra aradı bilgi verdi.
FatmaB_ Mommmmy bende numarası var kafama bir şey takılırsa yazıyorum cevap veriyor zaten. Düşük riskim var bu gebeliğimde hafta hafta ilerliyoruz. Bir şey olursa hemen ara der ben memnunum şahsen. Muayene ücreti 1215 di.
miamom Ezgiboz35 ben sada hastanesinde ibrahim egemen ertaşa gidiyorum gebelik planladığımız süreçte de egemen hocaya gidiyorduk. Dusuk riskimden hastanede yattığım ve taburcu olduğum süreçler dahil psikolojik olarak da çok destek aldığım iyi bir doktor. Ayrıca kızımın cinsiyetini 12+5 te görmüştü. Egemen hocam candır gönül rahatlığıyla öneririm. En son gittiğimde 915 ₺ idi muayene ucreti. Ayrıca 18 hafta erken değil mi ayrıntılı için ya
Mommmmy Caglab bende egepolde başka bir doktora gidiyorum ama özellikle numara vermiyorum hastaneden ara dedi . Tamam dedik geçen cuma aradım telefonla da görüşmüyormuş hastaneye gel dedi sadece test sonucu soracağım. Böyle bir şey olabilir mi? Sinir oldum. Değiştirmeyi düşünüyorum o yüzden sordum sizede
Cicianne55 Ezgiboz35 Egepol Hastanesinin tüm doktorları hakkında hep iyi şeyler duydum. Ben Gökalp Bey ile sürece girdim yeni ama çok babacan, güleç bir doktor. Baya ilgili, ölçümleri tüm detayıyla söylüyor. Tavsiye ederim.
Minikkus1234 Mommmmy telefon numarasini vermesi gerek ki acil birşey olduğunda kolaylıkla kendisine ulaşabilin. Bende egepol de onur bey e gidiyorum acil birsey olduğunda veya sormak istediğim birşey olunca kendisine mesaj yoluyla ulasabiliyorum çok geçmeden hemen cevap veriyor
eyy Ezgiboz35 randevu için sıkıntı yaşamadım hiç evet eşi mümine hanım da ebeniz oluyor aynı zamanda bir randevu bir kontrol şeklinde ilerliyorsunuz 15 güne kadar kontrol süresi 🙏🏻 yeni muayene ücretlerini bilmiyorum ya da güncelleme oldu mu onu da bilmiyorum ama 2500₺ olması lazım bizimki 🤭 benim doğumuma ortalama iki hafta hafta kaldı fiyatlar güncellenmiş olabilir bilmiyorum şu an 🤭
Irmak154 Ezgiboz35 herşeyi şuana kadar iyidii ultrason cihazı detaylı tarama vs hiçbirinde sorun yaşamadım. Bi de ben biraz panik bir tipim doktoruma söyledim zaten kendide anladı 😂 buna göre beni rahatlatıcı ve panik havasına sokmadan herşeyi açıklayarak ilerliyo. Açıkcası bu çok önemli benim için. Yine bir araştırın ama aklınızda bulunsun
Zynp12 Ezgiboz35 nerede yaşıyorsunuz İzmir’in ege universitesinin özel bölümünde Ali Akdemir var çok iyi bir Dr arkadaşım.oma gidiyor. Bende ayrancılar medifamaya Emrah beyan gidiyorum kendi Dr dan da çok memnunum aşırı ilgili her soruya cevap buluyorum
Cerenglr @Ezgiboz35 Doktorum Barış Büke’yi keskinlikle öneririm 11+5 te erkek dedi ve değişmedi. Her gittiğinizde detaylı ultrasonunuzda yapılıyor daha ne olsun Perinotoloji uzmanı zaten kendisi ücret olarak biraz pahalı ama değer ☺️
Gizem9688 Ezgiboz35 zaten 21. Haftada detayli ultrason icin perinatologa gitmeniz gerekiyor. Baska doktor görmüş olacak yani. Iyi bir perinatolog bulabilirsiniz. Ben can hastanesi murat akbaşa gitmiştim perinatolog olarak. Cok sakin tatli bi adam. Normal takip olarak da medicana hastanesi Mustafa melih erkana takipliyim.
Sinem0135 eyy Çınarlı da barış beye doğum için ne kadar ücret ödediniz acaba bilgi verirseniz çok mutlu olurum ❤️