20 haftalık gebeyim takipli olduğum doktor 12. Haftadan beri erkek diyordu son 2-3 haftadır kız da olabilir demeye başladı. Bugün kontrolde yine emin olamadı 10 gün sonra gel dedi. Cinsel organ duruş olarak erkek gibi ama boyutu büyümüyor kız olabilir diyor. 20. Haftada pipi ise eğer 1,5 cm olması gerekir, 0,5cm de kaldığını söylüyor. Yapı olarak da iri bir bebek diyor en başından beri. Bebek organını saklamıyor bu arada net şekilde bacak arası görüntülenebiliyor. 20. Haftada çoktan netleşmesi gerekmez mi?
Velhasıl hormonlarımın verdiği tedirginlikten midir bilemedim, içime olmayacak korkular girdi. Ya başka şeyleri de gözden kaçırıyorsa gibi. Detaylı ultrasonu da 18. Haftada kendisi yaptı.
Farklı bir doktor görüşü de almak istiyorum. Hem tecrübe konusunda güvenebileceğim hem de iyi cihazlara sahip bir doktordan da fikir almak istiyorum.
İzmir özel veya devlet doktor önerilerinize açığım.