Aysenc ben hem üniversite hem devlet hastanesini denedim . Devlet hastanesi hocaları çok iyi yani şartlar çok iyi değil tabi ama hocalar iyi. Gizem hoca ve Volkan hocada muayene oldum gayet ilgililer ama randevu almak aşırı zor . İmkansız derecesinde yani . Randevu bulamayınca sabah erken gidip sıra almaya çalışıyorsunuz. Üniversite hastanesinde Samet hoca iyi ona ücretli gittim ama ultrason cihazı mesela devlet hastanesindekinde çok daha iyiydi . Kars için bu durum.