Urazakininannesi ne mutlu seviyorsanız 🥰
bizimkiler sevmedi soğunu, bide bebek olunca hastane alternatifi falan yok denecek gibi ne bileyim mersinden oraya geçince Bi garipsediler 2 seneleri kaldı bakalım nasip nerdeyse yol oraya .. Allah herkese gönlünden geçeni nasip etsin, nasip etmiyorsa da olanı gönlüne sevdirsin🤲🏼❤️