Haticeburak06 oğlum ilk hamileliğimde 10 gün gecikmeli gelmişti😆 ablamları ben 38. Haftada kesin doğarım diye bilet aldırtıp erkenden yanıma çağırmıştım🤣 onunda iş izni kısıtlıydı 20 günlüğüne falan gelecekti.. Onlar gelince bende ya işte bugün doğarım yarın doğarım diye diye bayada stress oldum galiba ve gelmek bilmedi😆 Ablam gil gitmeden bir gün önce doğum yaptım ve gidecekleri gün havalimanına gitmeden önce gelip hastanede 1 saat görebilmişti sadece bebeği😂 geliş dönüş almışlardı biletlerini🤷🏻♀️ onlar burdaykende doğsun diye her şeyi denemiştik günlerce eğzersizler, yer silmeler, doğum başlatan hareketler videosu bulmuştum youtubedan.. hurmaları vs saymıyorum bile🤣😂 diyeceğim o ki bu gebeliğimde hiç bir şey yapmıyorum bol bol dinleniyorum 🤧 bir işe yaramadığını daha önce gördüm çünkü 🌸😆