dilaraulusoy Semakeles61 canım var gibi gözüküyor ama regli günün geldi mi? Çünkü transfer öncesi çatlatma iğnesi vuruyoruz ya o iğnenin için de de var beta hcg. Benim ilk bebeğim de tüp bebek ondan biliyorum kan ver kafan rahat olsun.
Semakeles61 Tutmuş değil mi allahım hayırla devam ettirip sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin amiin ilaçların etkisi olmaz değil mi
Semakeles61 dilaraulusoy yarın regl günüm ama benim dondurulmuş embriyoydu yani çatlatma iğnesini 2 yıl önce yaptırmıştım yumurtam 2 yıllık donmuş
Semakeles61 Amin güzel dualarınız için çok teşekkür ederim rabbim isteyen herkese bu zorlu yolda olan herkese de hayırlı güzel sonuçlar nasip etsin
Semakeles61 Daha önce kimyasal gebelikler geçirdim 20 haftalık erken doğumum oldu bu sefer rabbim vaktinde eli ayağı düzgün sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin bana da 🤲🏻