Anneoluyorum izan mi aman aman bana uzaknolsun 5 ay once kimtasal gebelik gecirdim suleyman var orda benim degerlerim dusuk olup takip etmesi gerekirken tebrikler hamilesin diyip 2 hafta sonraya randevu verdi ve 1 hafta demeden kanamam oldu beni hayal kirikligina uğrattı doktor simdi devlete gidiyorum kahraman beye bu 2. Gidisim olucak ama doktor iyi gibi herkes cok övüyor bende zamanla tanicam doktoru