Esma5825 Anneoluyorum Hangi hastanede acaba 🤔🙈 Ben şuan devlete gidiyorum ama yinede fikir almak istedim
Anneoluyorum Esma5825 Ali beyin kliniği var canım ama devlet hastanesi yada başka hastanelerde Doğum yaptırıyor diye biliyorum 🙂 lima klinik adı
Anneoluyorum Esma5825 Esma5825 canın kliniği Milas’ın girişinde ki Migros un tam arkasında fiyatı da 150 idi ama ben çok memnunum ondan insanı rahatlatıyor sanki🙂
1PrensAnnesiii Canım bende bodrumda oturuyorum milasta Ali Kavas çok iyi diye biliyorum bodrumda 2 hastaneylede anlaşması var gidip bir dene istersen.
Anneoluyorum Babyboymom evet canım çok memnunum 25 haftayı doldurmak üzereyiz biz 🤗 sen kaç haftalıksın
Babyboymom Anneoluyorum Ben 13 haftalığım Fethiyeye ikili teste gittim şimdi sonuçları alacağım. Sen özele falan gidiyor musun yoksa devlette mi devam edeceksin? Benim ikinci doğumum olacak sezeryan oldum ilk. İnşallah iyi yapıyordur 😊
Anneoluyorum Babyboymom ben aşkın bey e gidiyordum 4 ay a kadar da gittik ama esnaftan hiç memnun değilim aşkın bey de genç olunca korktum açıkcası 🙂 ilk doğumumuz çünkü. Benim yengem 3. Sezaryene nı nı oldu ve çok memnun
Babyboymom Anneoluyorum Çok sevindim ve içim rahatladı çok sağol gerçekten. İkili testimi aldık Fethiyeden çok şükür temiz çıktı😊 Ben Ümit hocaya devlete gidiyorum ama doğumu özel yaptırtıcam.