Kamile Amin canım annelik zor meslek😄 ama çok da bambaşka bişey yaşayınca anlıyor insan sağlıklı hayırlı evlatlar olsunlar inş
Snmscl Kamile amin rabbim hayırlısıyla kucaklarımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı kimseyede acısını göstermesin
Aysem050 Saziye rabbim sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin 16 günüm kaldı doğuma kızım benim kadar çok heyecanlı
Elifkzs Merhabalar alakasız olacak ama ikinciye hamile olunca tavsiye almak istedim . Bebeğinizin kıyafetlerini yıkamak için neler kullandınız acaba ? ☺
Handeaslan39 Elifkzs dalin deterjan aldım canım hacı Şakir sabun tozu aldım hiç ama hiç memnun kalmadım ben dalın deterjan begendım birde aspirix kullandım bebekler çok kusuyor ya çıkmıyor bazıları 👍
Elifkzs Handeaslan39 teşekkür ederim memnunsanız alayım bende ondan öyleyse 😊 . Peki aspirix çok kimyasal içermiyor mu evde kullanınca bile etkili oluyor baya ellerimizde ?
gulcins Merhaba anneler benimde ikinci gebeliğim ilk çocuğum erkek 5,5 yaşında,kardeş istediği için bende düşündüm şuanda 7,5 haftalık hamileyim doğumum Haziran’ın ikinci haftası inşallah