Snmscl hiç zorluk yaşamıyorum valla canım 3 yasına girecek oğlum 14ğnde aksine bana yardımcı oluyor 🙂 Evde tek basımızayız koca gün ben süpürürüm o silmeye çalışır falan 😂 Tek sıkıntı dağıtması heryer oyuncak 😂😂 yaramazdı çok ama su sıralar çok duruldu birde kardesını kıskanıyor biraz .. 😏