Zeyna_12
Ellerimde ve ayaklarımda ilk uyandığımda şişlik hissediyorum hareket ettikçe gün içinde gidiyo, onun dışında grip oldum 😔 bitkisel bi şeyler yapıyorum inşallah kısa sürede iyileşirim . Sabah rutini oluşturduk benimkiyle her sabah günaydınlaşıypruz o beni tekmeliyo ben ismiyle hitap edip günaydın şarkıları söylüyoruz sonra birlikte kalkıp okula gidiyoruz 😍 sanki o an duyup cevap veriyo bana ❤️ 27+4 ten selamlar 🖖🏻