Babyycutee Zeyna_12 resmen bugün ağırlaştığımı artık hissetim penguen gibi yürüme filan 😂😂 daha bir parça eşya bile almadım Allah sonumuzu hayır etsin
Gizem9688 Alparslanmom__ ben herhalde tam olarak bi sac yumagi dogurcam. 12. Haftadan beri yapiyo midem. 26 olcaz p.tesi
Sarina98 27deyim bazen acayip sancım oluyor, tansiyonum çok yüksekken bir anda iniyor ve ya düşükken bir anda yükseliyor. Çok rahatsız hiss ediyorum kendimi. Pazartesi kontrole gideceğim ultrasona
Zeyna_12 Babyycutee bizim herseyimiz hzr 🤣🤣 yürüdükten sonra Bnde de artık ayaklar şişip şişip iniyor topuklar aşırı kötü ağrıyor yatakta yatmak aşırı zor
Sarina98 Zeyna_12 çok şükür Allah yaşatmasın öyle sorunlar.24 Mayıs gecesi tansiyondan gerçekten geberiyordum. Bir gece sabaha kadar ilaç ve hiç bir şey iyi gelmiyordu.
Zeyna_12 Ketii yani şuan tam belli değil ne şekil olacağı ama bn isteğime göre hareket etmicem kızım ne şekil gelmek istiyorsa o şkl olucak
Gizem9688 Zeyna_12 ödem olmaya basladi mi ayak bileklerinizde azicik azicik. Ben 26. Haftaya gircem azicik azicik basladi odem ayak bileklerimde. Aktif olarak fiziksel eforla calisiyorum dinlenemiyorum belki ondandir ama sizde de oluyo mu acaba
metemom_ Zeyna_12 27+3 deyiz alışveriş modumuz açıldı sürekli bir şeyler alıp duruyorum hepsini son aylara bırakmak kesinlikle pişmanlık 🥲
Zeyna_12 metemom_ evet cidden öyle bn öğrendiğim gibi büyük eşyaları aldım onları taksitlendirdik bitirdik kıyafetler şampuanlar battaniyeler falan derken şuanlık bi eksik kalmadı
Sarina98 Zeyna_12 bende sezeryan, bebekte çok fazla kalmıyor içerde. Oğlum 20gün önce geldi sürpriz şekilde. Şuanda da tansiyonun fırlayıp bebeği rahatsız etmesinden erken doğumdan korkuyorum.