Sadeceanne2 evet çok bekledim tüm arkadaşlarım bebek haberleri verdi mutluluktan ağladım hasetlenmedim ama hüzünlendim çünki birisi 2 aylık evli birisi istemezken olmuş birisinin 8 haftalık olmuş haberi yok hep niye dedim üzüldüm dua ettim sanırım oldu ama yine için hep hüzünlü sanki negatif gibi inşallah vardır