Cahide05 İlk gebeliğimde gittim o hastaneye ve onların ilgisizliği bilgisizliği yüzünden bebeğimi kaybettim. Bir diğeri de şu var; özel hastaneye fazla fazla para verip gidiyorsun ama aşırı sıra oluyor ve çok bekliyor insan. Hiç unutmuyorum sabah 10 da gitmiştim öğle sonu 1buçuğa kadar beklemiştim o sıra bir türlü gelmiyor. İnan devlette o kadar beklemiyor insan. Yok doktor ameliyata gitti, yok doktor yemeğe gitti zaten aşırı kalabalık bu ne ya paramızla rezil oluyoruz demiştim. Bebeğimi de kaybedince bir daha o hastaneye uğramadım. Şimdi metstar a gidiyorum elhamdilillah çok memnunum.