AymiR Ben normalde özel takipliyim ama Tuzla devlet hastanesi hoşuma gitti ordada takibe başladık 2 aydır. Gebe okuluna başlıycam hatta önümüzde ki ay 😊 ilk doğumum biraz yalnız kalmaktan korkuyorum özelde doğurmak istememin tek nedeni olabilir 😀 o yüzden odaları merak ettim açıkcası tek kişi olunca girip çıkan daha kolay oluyor sanırım