AymiR Daha önceki doğumumda sezeryandı ve kist oluşmuştu Zeynep kamilde yapmıştım ilk doğumu , 3 sene sonrasında belfin hanım ödem için ameliyatımı yapmıştı ve öncesinde de sonrasında da şikayetim olmadı çok iyi geçti ama tabi doğum Farklı bi durum inşallah bu süreç de güzel tamamlanır 🥹🥰🥰