Kızlar ben bugün gittim 40+2 tüm hareketleri ve suyu iyi diye eve yolladı pazartesi gel dedi , ne sancım var ne açılmam var bebişim kanalda bile değil , normal doğum yada sezeryan doğumdan korkmuyorum aslında tek korkum bebişimin kakasını yemesi 🥺🥺🥺 pazartesi yatış mı verir ?