Birbebekbirannee Bilibon evet dimi ikinci çocuk olunca pek alınmıyor büyük kardeş den kalıyor çoğu şey.bende aynı sekilde bı hastane çıkışı bı kaç zıbın almayı düşünüyorum birde emzik biberon battaniye yeterli
Bilibon Birbebekbirannee evet gercekden ilkinde hersey eksikti bunda rahatlik var bi lav yenidogan ve kisisel seyler tmm eksik oldukcads alinir diyorum
Birbebekbirannee Kaderozy evet erkek de çok duyuyorum ama iki arkadaşım var ikisi de kız . Kız da çok var gibi
chrysanthemum Benım de bugun tam 23 oldu erkek beklıyorum😊internetten ufak tefek kıyafet aldım bır ıkı tane krem aldım bır de leke cıkarıcı ındırımde gorunce aldım bunları acele etmıyorum sımdılık😌
Ays-0 Birbebekbirannee 21 haftalık hamileyim kızım olacak inşallah Eylül sonu gibi doğacak, odası Park beşiği büyük esyalarini aldık, birkaç kıyafet aldım eksiklerim fazla onları da hallederim kafam rahat olur, ilk gebeliğim💕
mrym32 Birbebekbirannee bizde 22+4 haftalık olduk bizimde erkek çoğunluk erkek galiba bu sene erkek senesi bizimde ilk bebiş bir kaç parça kıyafet aldım sadece
Ezgi1212 Birbebekbirannee Birbebekbirannee bende 24+1 den selam oğlum olcak ilk gebeliğim bende kıyafet eksiklerini tamamldım beşigi tamam tek eksigimiz puset ve bebek arabası kaldı
Ezgi1212 Ezgi1212 kızlar tetanoz aşısı oldunuz muu?????? 23 de oldum ben geçen pazartesi oldum bu pazartesi 1 hafta olcak kolumun ağrısı yavaş yavaş azaldı ama şişti topaklandı resmen orda duruyo
mrym32 Ezgi1212 enfeksiyon olmuştur belki bı doktora görün benc ebende perşembe günü vuruldum bugün baya azaldı kolumun ağrısı kizlariklik şişlik yok
Irmak154 Birbebekbirannee 24+4 benimde bebek arabası beşik biberon emzikler ana kucağı biraz kıyafet bezleri alt açma örtüsü ateş ölçer tırnak makasları falan bunları aldım. Durup durup hepsini bir ayda aldım bende. Ama hep eksik çıkıyor doğuma kadar anca tamamlıcam gibi 🤦🏽♀️
Mervee96 Birbebekbirannee bizde 22 haftalık kızım olacak ikinci gebeliğim bi oğlum var 5 yaşında daha hiç bişey almadım 😂