Birbebekbirannee Şuan tam 23 haftalık oldukk…doğum Eylül ayına denk geliyor inşallah.. sizler neler aldınız neler almayı düşünüyorsunuz..başak burcu erkek çocuğu nasıl olur acep😊 sünneti de 2.3 aylıkken yaptırmayı düşünüyoruz . Bu konular da tecrübesi olanlar yazabilir mi acaba 😊 sağlıkla hayırla kucaklarımıza da alalım inşallah bebeklerimizi 🥰
Sevoo34 Birbebekbirannee ben ilk oğlumu 4 aylıkken yaptırdım şimdi ikinciye hamileyim bunu da 4 aylık olunca sünnet ettireceğim bir zorluğu olmuyor aksine daha kolay canım 😌 ayrıca biberon battaniye ve bebek arabası dışında hiç bişey almadım abisinden kalanları kullanacak minik civcivim🙂↔️🙂↔️
Hatice4200 Birbebekbirannee 22 haftalığım ilk gebeliğim ne alınacak ne olucak bilmyrm çok şeye ihtiyacım var
Sysedayilmaz Birbebekbirannee 25+2 yiz bizde erkek bebişim ama Eylülün başı mı olur agustos sonu mu bilemiyorum 👶🏼🩵
Birbebekbirannee Sevoo34 evet benim kide ablasindan olan eşyalar kullanicak çok şükür 😊 bende erken yaptırmayı düşünüyorum banada çok iyi olur gibi geliyor
sudedemirr bende bugün 23 haftalığım fakat daha hiç bir şey almadım, Adanada yaşıyoruz çok sıcak olacağı için yarım kollu zıbınlara ağırlık vereceğim sanırım.
Birbebekbirannee sudedemirr Yaa ne güzel evet oralar yaz kış sıcak giydirme derdiniz olmaz. Bizim evler soğuk oluyor maalesef
Bilibon Haftada kiz bebek bekliyorum bitane oglum var binkac buyuk elbise disinda bisey almadim abiden kalanlari giyer hiraz daha buyudukce alicam gene biseyler cogu sey oldugu icin ilk bebek gibi surekli alma ihtiyaci olmicak oglumuda 4. Aylikken sunnet ettirmisdim cok rahatti
Birbebekbirannee Bilibon evet dimi ikinci çocuk olunca pek alınmıyor büyük kardeş den kalıyor çoğu şey.bende aynı sekilde bı hastane çıkışı bı kaç zıbın almayı düşünüyorum birde emzik biberon battaniye yeterli
urasmommy 24 haftalık erkek benimde bebek arabası , beşik , kıyafetlerin bir kısmını aldım tabi eksikler var , bide alırken kafam çok karıştı Eylül ayı ne sıcak ne soğuk bakalım sağlıkla gelsinler inşallah bebişlerimiz 🥰
Tugcemu Birbebekbirannee bizim bir tek bebek arabası puset ve mustela seti alacağım o kaldı diğer şeylerimiz hazır Allahın izniyle 🤭
Barlas_mom Birbebekbirannee 23 haftalık benimde ilk bebeğim erkek Şuan 26 aylık biz 40 çıkar çıkmaz yaptırdık sünnetini erken yaptırın 🙏🏼
Kaderozy Bende 26 haftaligim Ağustos olacak benim Allah kısmet ederse ama agustos eylül ayi hep erkek kız tek bir tane var
Birbebekbirannee Kaderozy evet erkek de çok duyuyorum ama iki arkadaşım var ikisi de kız . Kız da çok var gibi
Kaderozy Birbebekbirannee benim agustos olacak ilk oğlumda Ağustos başak burcu biraz hırçın ve inatçı olsada çok düşünceli merhametli bir çocuk 🥰 5 yaşında olacak az kaldı en büyük pismanligim erken yaşta sünnetini yaptırmamak şimdi 3. Çocuğuma hamileyim onun sünnetini bebekken yapacağım Allah kısmet ederse
Einan Bende 24+0 oglum olacak nasipse 😍 odası mobilyasi ve park besik dışında birsey almadım. Simdiden aonra basliycam nersen basliycam ne alsam bende bilmiyorum .ilk hamileligim😁
Reina Birbebekbirannee bu gece tam 24 haftalık olacağız. Daha hiçbir şey almadık.Başak erkeği de hiç çekilmiyor umarım ağustosta doğar:)) diğer oğlumu 38 günlükken sünnet ettirdik çok rahat geçmişti bunu sünnet ettirmeyecğim