34+4 den sesleniyorum gelmeyin kızlar
Aşırı uyku hali ve yorgunluk ağırlık giydim sanki üzerime
Ne kadar uyusam da nerede kaldım diyip tekrar dalabiliyorum
Kesinlikle hastane çantalarınızı hazır edin
Bırakın dinç olmayı temel ihtiyaçlarınıza bile gözünüz kesmiyor 😅😅
Gerçi ben çalışıyorum sabahları 5:35 de uyanış olduğu için de olmuş olabilir bunlar .