yeni-annelik Srfe01 bende kullanıyordum ama en son kan tahlili verdim demir yüksek çıkmış bıraktım tabi doktoruma sormadım daha ayın başında gideceğim sizce içmeye devam etmeli miyim
Mikrofon0 Srfe01 bende iki tane kullanıyorum bir tane başladım ama değerlerim çok düşük olduğu için ikiye çıkardı
Ozlemtna Srfe01 bende 2 içiyorum karın ağrısı ishal yapıyor ama başka Bi çeşidini kullandım oda aynı etkiyi yaptı artik onu görmezden gelip içiyorum depo çok düşük cunku