Srfe01 benim kide çok düşük bende kullanıyorum ama iki kere vs bişe demedi günde bı defa kullanıyorum ama içtikten 15 dj sonra aşırı midem bulanıyor direk lavaboya koşuyorum o yüzden gece içiyorum uyuyorum
Bende ki ilaç ferrictin di galiba siz ne kullaniyorsunuz