Abur cuburu beyaz ekmeği kestim. Sabahlari mutlaka yumurta yedim ve sağlıklı yiyecekler tükettim. Kahvaltıdan sonra ara öğün yaptım meyve ceviz badem gibi. Aksamda genelde protein ağırlıklı besleniyorum yeşillik yogurt filan de ekliyorum menüye yatmadan önce de 1 barsak süt içiyorum. Ve gunde 2.5,3 lt su içiyorum. Bu şekilde başladım 15hafta oldu halen böyle devam ediyorum. Ama abur cubur ya da tatlı filan canim isterse haftada bir kere filan yiyorum az da olsa.