Zhrn ben oğluma bir hafta sonra vermiştim ama asla almadı. Aşırı kolik bir bebekti. Kolik bebeklerin çoğunluğu emzik almaz demişti o zaman sağlık ocağındaki ebemiz. Beni emzik olarak kullanıyordu😅 4 yıl önce denemediğim marka kalmamıştı. Bakkal emziklerinden, markalı emziklerden, bibslerden çeşit çeşit 400-500 lira vermişimdir o dönem emziğe ama banamısın demedi😅